Norėdami toliau naršyti pildyk.lt, sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis .

Pagalba

Pasiklydai? Turi klausimų? Užduok klausimą arba rinkis iš populiariausių temų

Arba rinkis iš populiariausių temų

Aktualūs klausimai

PILDYK paslaugos trumpieji numeriai

PILDYK ir kiti trumpieji numeriai

Numeris

 Paslauga

Kaina

1577

PILDYK klientų aptarnavimo centro numeris (ilgasis nr. - +370 684 00077) 0,05 Eur/skamb.

* 245 # ir skamb. mygtukas

Informacija apie sąsk. likutį ir galiojimo laiką

0,04 Eur / skamb.

1504

Mobiliojo interneto, MMS nustatymai. Siųsk SMS su tekstu INTERNETAS.

nemok.

1556 Planų/paslaugų užsakymas, sustabdymas (SMS žinutėje įrašius atitinkamą raktažodį, juos žiūrėti prie planų)

0,05 Eur / SMS

 

Žinutės ir skambučiai į trumpuosius numerius

Žinutės ir skambučiai į trumpuosius numerius, naudojamus įvairioms papildomoms paslaugoms (pavyzdžiui, loterijoms, balsavimams, pramogoms), apmokestinamos tarifais, nurodytais trumpųjų numerių reklamose ar kituose viešuose skelbimuose, įskaitant trumpųjų numerių tarifus, skelbiamus www.tele2.lt. Skambučiai į trumpuosius numerius apmokestinami pagal standartinius tiekėjų tarifus.

Kur dingsta internetas?

Kodėl greitai baigėsi duomenys?

Dažniausiai išmaniųjų telefonų vartotojai susiduria su jo "savarankiškumu" t.y. neretai telefone esančios programėlės savarankiškai inicijuoja jungimąsi prie interneto, kad atnaujinti duomenis, pavyzdžiui, Android žadintuvas, kuriame teikiama informacija apie telefono vietovės orus ir pan.

Pirmą kartą įsigijusiems išmanųjį telefoną, rekomenduojame skirti laiko ir susipažinti su jo funkcijomis ir galimybėmis pasitelkiant draugus, telefono modelio aprašymą/instrukciją ar susiradus informacijos internete.

  • O jei nenorite/neketinate interneto naudoti visiškai - telefono nustatymų pagalba išjunkite mobiliojo interneto paslaugą arba ištrinkite interneto nustatymus.
  • Jei norite naudotis internetu telefone - ir neturite mob. interneto duomenų, įsigykite mobiliojo interneto paketą, kad duomenų siuntimas kainuotų pigiau.

Interneto paslauga apmokestinama už išsiųstų ir atsiųstų duomenų kiekį. Apvalinimas. Duomenys apvalinami 1 KB tikslumu, nebent mokėjimo plano, paslaugos ar paketo aprašyme nurodyta kitaip.

Kokie veiksmai naudoja duomenis?

  • Interneto naršymas, įvairūs peržiūrėjimai ir persiuntimai, priminimai ir pan.
  • Programėlių naudojimas: žaidimai, muzika, parkavimo programėlės ir kitos.
  • Programėlės naudoja duomenis ir tuomet, kai jomis nesinaudojama! Pvz.:
    • Orų programėlė (ta, kuri vis atnaujina informaciją apie šiuo metu esančią temperatūrą ir oro sąlygas).
    • „Facebook“ žinutės telefono ekrane, jog kažkas pakomentavo nuotrauką ir pan.
    • Štai pavyzdžiui naudojama „Google Maps“ per 15 min „sunaudoja“ apie 22 MB, o nenaudojama tam tikromis aplinkybėmis panašų kiekį gali sunaudoti per 45 min. Per tokį pat laiką išjungtas „Facebook“ sunaudoja 0,70 MB. Tiek pat ir „YouTube“.
    • Įvairių programėlių ar programinės įrangos automatiniai atnaujinimai. Programinės įrangos versija paprastai atsinaujina rečiau nei įvairios telefone įdiegtos programėlės ir gali būti diegiamos telefone kas kelis mėnesius ar kas pusmetį, ir tokie atnaujinimai būna didelės apimties. Įvairios programos gali atsinaujinti skirtingu periodiškumu: kasdien, kiekvieną savaitę, kiekvieną mėn. ir pan. Telefone su „Android“ operacine sistema galima labai paprastai apriboti programų atnaujinimą pagal savo poreikį. Tereikia atverti „Play Store“ parduotuvę ir paspaudus telefone mygtuką „Menu“ pasirinkti punktą „Settings“ („Nustatymai“). Atsivėrusiame langelyje pažymėkite varnele eilutę „Update over Wi-Fi only“. Po šio pakeitimo telefonas programėles atnaujins tik tuomet, kai prisijungs prie bevielio ryšio. Galima išvis išjungti automatinį aplikacijų atnaujinimą – tam nuimkite varnelę eilutėje „Auto-update apps“.

1 gigabaitas (GB) = 1024 megabaitai (MB).

1GB = 200 dainų atsiųsti (mp3 formato)

  • 300 nuotraukų įkelti į internetą (upload);
  • 2 valandos žaidimo internete (online);
  • 4 valandos video peržiūros pasirinkus žemą kokybę (low quality);
  • 2 valandos video peržiūros pasirinkus standartinę kokybę (SD);
  • 1 valandos video peržiūros pasirinkus aukščiausią kokybę (HD);
  • iki 200 programėlių, tai smarkiai priklauso nuo jų dydžio. Siunčiant dideles programėles ar žaidimus gali neužtekti 1GB ir vienai;
  • 1000 standartinių (HTML) svetainių su paveikslėliais/animacijom pakrovimas telefone;
  • 1 filmo atsisiuntimas (žema kokybe).

Kiek kokia veikla internete ar išmaniųjų programėlių naudojimas suvartoja duomenų padės suprasti Tele2 tinklaraščio straipsnis Kur pradingsta mobilusis internetas.

Taigi, interneto duomenys greitai "išgaruoja" dėl 3 dalykų:

  • sumaniuose telefonuose esančių (arba pačių mūsų atsisiųstų) įvairiausių programėlių, kurių ne visi sugebame kontroliuoti;
  • arba turime per mažą interneto paketą ir reiktų pasirinkti kitą, siūlantį daugiau gigabaitų;
  • arba internetą naudojame labai intensyviai ir aukšta raiška (pvz., youtube aukštos kokybės (angl. High Definition) įrašų peržiūra).

Kaip tapti PILDYK vartotoju?

Kaip tapti PILDYK vartotoju ir aktyvuoti kortelę?

Įsigykite PILDYK pakuotę arba perkelkite numerį į PILDYK.

PILDYK pakuotę (ir papildymo korteles) galima įsigyti visose prekybos vietose, pažymėtose PILDYK ženklu: kioskuose, prekybos centruose, degalinėse, Tele2 salonuose bei kitose prekybos vietose.

Naujos (arba pakeistos) PILDYK kortelės suaktyvinimas:

  • Naudodamiesi savo mobiliojo telefono instrukcija, įdėkite SIM kortelę į veikiantį mobilųjį telefoną ir įjunkite.
  • Įveskite PIN kodą, užrašytą ant SIM kortelės, ir spauskite OK.
  • Palaukite, kol telefonas prisiregistruos prie Tele2 tinklo (ekrane pasirodys užrašas PILDYK).
  • Nauja SIM kortelė bus suaktyvinta (pilnai veiks) tik po pirmojo mokamo skambučio (galite skambinti draugams arba numeriu 1520 (kaina 0,03 Eur).

Neaktyvuotos PILDYK SIM kortelės galiojimo laikas nurodomas ant PILDYK SIM kortelės plastikinės dalies.

Jei planuojate naują PILDYK kortele naudoti užsienyje, prieš išvykdami suaktyvinkite ją dar būdami Lietuvoje.

Tarptinklinio ryšio paslauga veikia visose Europos ir daugelyje pasaulio šalių. Ar tam tikroje valstybėje veikia ši paslauga, gali sužinoti pažiūrėjęs PILDYK puslapį.

Jei nepavyksta naudotis tarptinklinio ryšio paslauga, pirmiausia įsitikinkite, ar esate prisijungęs prie to operatoriaus, su kuriuo yra pasirašyta bendradarbiavimo sutartis. Jei nesi prisijungęs, telefono meniu pagalba susirask tinklo paiešką ir pasirink reikiamą operatorių.

Kraunamas