Norėdami toliau naršyti pildyk.lt, sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis .

Pagalba

Pasiklydai? Turi klausimų? Užduok klausimą arba rinkis iš populiariausių temų

Arba rinkis iš populiariausių temų

Paslaugos

Numerio perkėlimas

Kaip pereiti iš kito tinklo į PILDYK

  1. Kas gali perkelti numerį?
    • Numerį į PILDYK gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
    • Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį į PILDYK pateikite savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą. 
  2. Po to, reiktų atvykti į bet kurį Tele2 saloną sudaryti numerio perkėlimo sutartį arba pildyk.lt svetainėje užpildyti prašymą ir pasirinkti saloną, kuriame norite atsiimti PILDYK kortelę su prkeltu numeriu. 

Numerio perkėlimą gali atlikti asmenys nuo 14 metų. Tam reikalingas asmens dokumentas (nuo 14 iki 16 metų tinka gimimo liudijimas).

Kaip pereiti iš kito tinklo į Tele2

Numerį į Tele2 gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
Išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojai, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį turi pateikti savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio yra perkeliamas numeris. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą.

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus iš kurio Jūs norite perkelti numerį, duomenimis;
  • Jūsų numeris turi būti aktyvus;
  • numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte;
  • Jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.

Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo sutarties pasirašymo. Numerio perkėlimui galite pasirinkti bet kurią darbo dieną. Tačiau, norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Perkeliamų numerių skaičius į Tele2 nėra ribojamas. Tačiau privatus asmuo savo vardu gali turėti iki 5 numerių. 6 - tą numerį galima įsigyti esamiems Tele2 klientams.

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą ir pasiūlymus galite sužinoti čia arba atvykę į artimiausią Tele2 saloną.

Numerio perkėlimas iš PILDYK į abonentą

Pildyk vartotojai gali tapti mėnesinio mokėjimo klientu, išsaugodami savo numerį. Vienintelė sąlyga - su savimi turėti asmens dokumentą.

Mėnesinio apmokėjimo planų privalumai:

  • nemokami pokalbiai tarp TELE2 klientų pasirinkus paslaugą "Šeima ir draugai";  
  • nemokami pokalbiai tarp savo turimų numerių pasirinkus paslaugą "Artimųjų ratas"
  • žemi pokalbių tarifai skambinant į kitus tinklus;
  • galimybė įsigyti naują mobilųjį telefoną išsimokėtinai nuo 0,50 Eur/ mėn.

Perkelti numerį galite internetu tele2.lt svetainėje (pasirinkite mokėjimo planą ir/arba telefono aparatą, po to nurodysite kokį PILDYK numerį norite perkelti) arba užsukite į Tele2 prekybos vietą.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • perkeliant PILDYK numerį į abonentą pinigai iš PILDYK kortelės sąskaitos neperkeliami.
  • taip pat po perkėlimo anuliuojami bonai. Juos reikia išleisti bei užsakytas prekes atsiimti iki paskutinės kortelės galiojimo dienos. Nespėjus prekių atsiimti iki perkėlimo dienos, prekės nebeišduodamos.

Numerio perkėlimas iš Tele2 abonento į PILDYK

Kad galėtumei numerį perkelti iš Tele2 abonento į PILDYK:

  • turi būti pasibaigęs sutarties terminas;
  • salone užpildomas prašymas perkelti numerį arba užpildykite prašymą čia;
  • PILDYK SIM kortelės aktyvinimo mokestis – 1 Eur;
  • su savimi reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę (tinka ir naujo pavyzdžio vairuotojo teisės su parašu).

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą sužinosite atvykę į artimiausią Tele2 saloną.

DUK:

  • Ar galima numerį perkelti į PILDYK, kai yra skola? Pvz.: kreipiasi dėl perkelimo 2017-07-13, tačiau yra neapmokėta sąskaita už 05 mėn. Atsakymas: Jei yra skola arba ribojamos paslaugos dėl skolos, tai perkelti į Pildyk negalima.
  • Ar galima perkelti numerį, kai paslaugos yra apribotos dėl viršyto kredito limito? Atsakymas: Blokavimas dėl viršyto kredito limito tam įtakos neturi.

Pakeitus SIM ar perkėlus numerį neveikia kortelė

Pakeista ar nauja SIM kortelė suaktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė pajungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:

  1. įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senojo operatoriaus SIM kortelę ir įdėkite naują Tele2 SIM kortelę;
  2. paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  3. palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo;

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė veikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba į Tele2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais nurodytais pristatytame siuntinyje.

 

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

 

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė PILDYK SIM kortelę, nedelsdami atvykite į artimiausią Tele2 saloną, kuriame galėsite užsisakyti naują kortelę tuo pačiu numeriu, nauja kortelė bus išduota iš karto.

Kaina. Naujos SIM kortelės (tuo pačiu numeriu) išdavimas kainuoja 1 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, taip pat kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savim turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.

 

Mobilusis parašas

Mobilusis parašas

Mobilusis parašas – asmens parašo ir asmens tapatybės dokumento (paso ar ID kortelės) elektroninis atitikmuo.

  • M. parašo paslaugą galima įsigyti Tele2 salonuose.
  • Būtina pateikti galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę (vairuotojo pažymėjimas ar kitoks dokumentas netinka).
  • Telefonui jokių specialių reikalavimų nėra (paslauga veikia ir neišmaniajame telefone).

Paslauga teikiama Tele2 mėnesinio mokėjimo bei PILDYK klientams - fiziniams asmenims. SIM kortelė gali būti įmonės, ar kito privataus asmens nuosavybė.

Nuo 2016.04.01 bankams sugriežtinus naudojimąsi kodų kortelėmis - mobilusis parašas yra patogesnė alternatyva nei kodų generatoriai ar kortelės. Telefonas visada šalia, o kitas priemones reiktų papildomai nešiotis su savimi. Tai yra saugi alternatyva, nes sPIN kodą žino tik jo naudotojas. Nereikia kodų suvedinėti interneto svetainėje ar naudoti kodų kortelių, kurių duomenis pasitaiko, kad išvilioja sukčiai. 

Paslaugos kaina:

  • Tele2 mėnesinio mokėjimo klientams - 0,40 Eur/mėn. Daugiau apie m. parašą Tele2 klientams skaitykite čia.
  • PILDYK vartotojams - vienkartinis 10 Eur mokestis visam m. parašo galiojimo terminui - 24 mėnesiams. Daugiau apie m.parašą PILDYK vartotojams skaitykite čia.

Jei pamiršote arba blokavote sPIN kodą, dėl saugumo atblokuoti nėra galimybės, tad kreipkitės į saloną ir ten sudarysite naują sutartį (taip pat bus išduota nauja SIM kortelė).

Galiojimas. Pratęsimas. M. parašas galioja 2 metus. Pasibaigus galiojimui (arba likus nedaug laiko iki galiojimo pabaigos), būtina iš naujo sudaryti m.parašo sutartį Tele2 salone (bus išduota nauja SIM kortelė su naujais m.parašo sertifikatais).

 

M. parašo aktyvinimo žingsniai

  1. Užsakę m. parašo paslaugą ir atlikę SIM kortelės keitimą (m. parašui išduodama kita SIM kortelė), paslauga įjungiama per 24 val. nuo naujos kortelės išdavimo. 
  2. Įjungus telefoną su naująja SIM kortele, gausite SMS žinutę: „Jūsų m. parašas, nėra aktyvuotas. Norėdami jį aktyvuoti, siųskite numeriu 1521 žodį SERT.“
  3. Išsiuntę SMS su raktažodžiu SERT numeriu 1521, gausite parašo sertifikato aktyvinimo instrukciją NE SMS žinute, o tiesiai TELEFONO EKRANE. Todėl prašom įdėmiai jį sekti, nes duomenys ekrane atsiras per 10 – 15 sekundžių nuo SMS išsiuntimo, o apie tai nebūsite įspėti jokiu telefono signalu.  
  4. Atsidariusiame sertifikavimo dialogo lange sutikrinkite ar pateikti Jūsų asmens duomenys teisingi, juos patvirtinkite (jei neteisingi, netvirtinkite ir kreipkitės į sertifikatą išdavusį saloną), įveskite SPIN kodą, kurį rasite ant SIM kortelės rėmelio po nutrinamu sluoksniu.
  5. Apie sėkmingą parašo sertifikato suaktyvinimą gausite SMS žinutę iš numerio 1521: „Jūsų el. tapatybės sertifikatas aktyvuotas. Nuo dabar galite naudotis el. parašo paslaugomis.“  
  6. Įjungto parašo saugumo užtikrinimui gausite kitą SMS žinutę su siūlymu pasikeisti SPIN kodą: „Dėmesio, turite pasikeisti sPIN kodą: siųskite SMS numeriu 1521 su žodžiu SPIN.“ Išsiuntus žinutę su raktiniu žodžiu SPIN, toliau ekrane atsidarys dialogas, kurio metu įvesite naują sugalvotą SPIN kodą.

Mokėjimas už parkingą

Mokėjimas už automobilio stovėjimą

Mokėti už automobilio stovėjimą Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Trakuose ir Palangoje galima telefonu SMS žinute arba su išmaniąja programėle. Plačiau apie mokėjimą programėlių pagalba skaitykite:

Apie mokėjimą SMS žinute. Norėdami užsakyti paslaugą VILNIUJE numeriu 1332 siųskite SMS su kodu:

  • Užsakydami pirmą kartą: Start X XXX000.
  • Statydami tą patį automobilį ankstesnėje zonoje: Start.
  • Statydami tą patį automobilį kitoje zonoje: Start X.

X – rinkliavos zonos kodas. XXX000 – automobilio valstybinis numeris. Sistema automatiškai kas dvi valandas siunčia priminimus apie naudojimąsi paslauga. Norėdami išjungti priminimo funkciją, numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu SN („SMS nepriminti“). Norėdami vėl gauti priminimus apie naudojimąsi paslauga, numeriu 1332 siųskite SMS žinutę su kodu SP („SMS priminti“).

Norėdami nutraukti paslaugą, numeriu 1332 siųskite SMS su kodu Stop. Nutraukti užsakymą galima tik iš to paties telefono numerio, iš kurio buvo užsakyta paslauga. Jeigu pamiršote nutraukti automobilio stovėjimo užsakymą – užsakymas bus vykdomas iki tos pačios dienos pasirinktos zonos mokamo automobilių stovėjimo laiko pabaigos.

KITUOSE MIESTUOSE

  • Iš pradžių turite įsigyti lipduką (Tele2 salone už 0,58 Eur ir užklijuoti jį matomoje vietoje ant priekinio automobilio stiklo. 
  • Po to užregistruokite lipduko brūkšninį kodą (jei naudojatės tuo pačiu automobiliu, pakanka registruotis vieną kartą). Užregistruoti galite išsiuntę SMS su tekstu R 0 XXX000 trumpuoju numeriu 1332:
    • 0 - brūkšninio kodo numeris (žvaigždučių įvesti nereikia)
    • XXX000 - automobilio valstybinis numeris, pavyzdžiui: R 00012345 AVA123
  • Kai jau būsite užregistravę lipduką, galėsite apmokėti stovėjimo laiką. Siųskite SMS su tekstu: PX 0 X XXX 000.
    • PX – nurodote miestą: PK - Kaunas, PL - Klaipėda, PS - Šiauliai, PP - Panevėžys, PT - Trakai, PN - Palanga.
    • 0 - stovėjimo trukmė val.
    • X - aikštelės zona (R – raudona, G – geltona, M – mėlyna, Z – žalia)
    • XXX000 - automobilio valstybinis numeris be tarpelių (pvz.: AVA123)

Pavyzdžiui, PV 1.2 R AVA123. Išsiuntę mokėjimo žinutę, gausite patvirtinančią žinutę, kad automobilio stovėjimas užsakytas.

Paslaugos užsakymo SMS žinute ar per programėlę kaina - 0,06 Eur/SMS, plius mokestis už automobilio stovėjimą, kuris priklauso nuo stovėjimo trukmės, zonos ir miesto.

Pyptonas

Pyptonas

Norime informuoti, kad nuo 2018.01.01 nebeteiksime pyptonų paslaugos ir jos užsisakyti per TELE2 nebebus galima.

Pyptonas – tai skambučio laukimo signalo paslauga, kai vietoje įprasto „pyp“ galite pasirinkti patinkančią melodiją ar pokštą. Pasirinktą melodiją girdės visi Jums skambinantys asmenys nepriklausomai nuo to, kokio operatoriaus paslaugomis naudojasi.

Kaina. Pyptono paslauga yra mokama. Kainą sudaro dvi dalys – paslaugos mokestis ir mokestis už konkrečią melodiją.

  • Pirmą mėnesį paslauga nemokama. Vėliau - 0,29 Eur mėn. Mokestis bus įtraukiamas į Jūsų sąskaitą virš minimalaus mėnesio mokesčio.
  • Konkrečių melodijų kainos gali būti mokamos arba nemokamos. Jei išsirinksite nemokamą, kainuos tik paslaugos mėnesio mokestis.

Užsakyti galima:
    * apsilankius interneto svetainėje pyptonas.lt;
    * trumpuoju numeriu 1505 išsiuntus SMS žinutę su patikusio Pyptono užsakymo kodu;
    * paskambinus nemokamu trumpuoju numeriu 1505.  

Atsisakyti galima trumpuoju numeriu 1505 išsiuntus SMS žinutę su raktažodžiu STOP arba prisijungus prie savo profilio interneto svetainėje ir pasirinkus funkciją „Atsisakyti paslaugos“.

Savitarnos svetainė

Pildyk savitarnos svetainė

Prisijungę prie savitarnos Mano PILDYK galėsite:

  • tikrinti sąskaitos likutį;
  • užsakyti, atsisakyti planų;
  • peržiūrėti išklotinę;
  • stebėti paslaugų naudojimą, jų likučius;
  • PUK kodą;
  • kaupti bonus; e-parduotuvėje įsigyti už juos prekių.

Kaip prisijungti? - Mano PILDYK puslapyje įveskite tel. numerį, į kurį gausite slaptažodį. Toliau registruojantis vadovaukitės instrukcijomis.

Daugiau apie savitarną skaitykite čia.

 

PILDYK trumpieji numeriai

Pildyk trumpieji numeriai

Numeris

 Paslauga

Kaina

1577

PILDYK klientų aptarnavimo centro numeris (ilgasis nr. - +370 684 00077) 0,05 Eur/skamb.

* 245 # ir skamb. mygtukas

Informacija apie sąsk. likutį ir galiojimo laiką

0,04 Eur / skamb.

* 113 # ir skamb. mygtukas

Informacija apie sukauptą premiją

nemok.

1504

Mobiliojo interneto, MMS nustatymai. Siųsk SMS su tekstu INTERNETAS.

nemok.

1556 Planų/paslaugų užsakymas, sustabdymas (SMS žinutėje įrašius atitinkamą raktažodį, juos žiūrėti prie planų)

0,05 Eur / SMS

 

Gyventojų perspėjimas ir informavimas

Gyventojų perspėjimas ir informavimas

Gavote tokią ar panašią žinutę?
"Vyksta gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos bandymas. Jei gavote šį pranešimą, jūsų telefone aktyvuota perspėjimo funkcija. Paslauga vartotojams nemokama. Paslaugą diegia Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie LR VRM (http://www.vpgt.lt)."

Ši žinutė reiškia, kad Jūsų teritorijoje vyko bandymai ir telefone veikia perspėjimo sistema. Šiuos bandymus vykdo ir SMS žinutes siunčia Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas.

Daugiau informacijos apie vykdomą projektą bei kaip paruošti telefoną, kad gautumėte pranešimus apie ekstremalias situacijas, skaitykite čia: http://www.gpis.vpgt.lt.
 

Kraunamas