Norėdami toliau naršyti pildyk.lt, sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis .

Pagalba

Pasiklydai? Turi klausimų? Užduok klausimą arba rinkis iš populiariausių temų

Arba rinkis iš populiariausių temų

Sąskaita

Sąskaitos likutis

Sąskaitos likutis

Sąskaitos dydį sužinokite:

  • prisijungę prie savitarnos svetainės Mano PILDYK (nemokamai);
  • telefone surinkę * 245 # ir paspaudę skamb. mygtuką, kaina – 0,04 Eur.

Kaip sužinoti likučio dydį, jei kortelę naudojate signalizacijos ar kitame įrenginyje? - Vienintelį kartą SIM kortelę įdėkite į telefono aparatą, prisiregistruokite prie savitarnos, susikurkite nuolatinį slaptažodį ir ateityje visada pasitikrinksite sąskaitos likutį savitarnoje.

Pokalbių, SMS ir duomenų likučius žiūrėkite savitarnos svetainėje ManoPILDYK -> Mano sąskaita

 

 

Išklotinė

Išklotinė

Išklotinę galima peržiūrėti savitarnos svetainėje Mano PILDYK.

Jos duomenis galima filtruoti pasirenkant laikotarpį nuo 1 dienos iki 6 mėnesių. Duomenys išklotinėje atsiranda per 15 minučių.

Įeinančių skambučių išklotinė nėra teikiama.

Išklotinė niekam kitam neprieinama, tik registruotam savitarnos vartotojui.

Sąskaitos ir numerio galiojimas

SIM ir sąskaitos galiojimas

Sąskaitos galiojimas

100 dienų nuo paskutinio sąsk. papildymo galima skambinti, gauti skambučius, rašyti ir gauti SMS žinutes.

Papildžius sąskaitą numerio galiojimas pratęsiamas. 

Po 100 dienų iki 180 dienų skambinti nepavyks, tačiau galima gauti skambučius (tik Lietuvoje, nes užsienyje atsiliepti skambučiai yra mokami) ir SMS žinutes.

Numerio (SIM kortelės) galiojimas

Numeris tampa neaktyvus po 180 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo (tokiu atveju pildyti jau per vėlu).

Norint pratęsti SIM kortelės galiojimą, sąskaitą užtenka papildyti 0,50 Eur iki tol kol nepraėjo 180 d.

Nauja (neaktyvuota) PILDYK SIM kortelė galioja 2 metus nuo pagaminimo datos.

Kaip pasipildyti sąskaitą?

Kaip pasipildyti sąskaitą?

PILDYK sąskaitą pildykite sau patogiausiu būdu.

Papildyti galite šiais būdais:

  • internetu pildyk.lt* puslapyje arba bankomate, arba mobilaus banko SMS žinute - tam reikia turėti sąskaitą banke.  
  • ID kortele arba papildymo kortele ar kvitu - kuriuos galima įsigyti įvairiose prekybos vietose;
  • papildymą galima gauti iš Tele2 abonento sąskaitos (SMS žinute);
  • Foxbox terminale - įdėjus pinigus į automatą.

Jei neturite galimybės papildyti sąskaitos ir trūksta nedaug - pasinaudokite skubiuoju papildymu.

*Kai pildote sąskaitą per banką internetu, papildymą būtina pradėti iš pildyk.lt puslapio. Jei pildysite ne per pildyk.lt puslapį - pinigai nuo banko sąskaitos bus nuskaityti, tačiau PILDYK sąskaita nebus papildyta.

 

Esant užsienyje sąskaitą pildykite:

  • kreditine kortele per internetinę svetainę www.ding.com;
  • internetu pildyk.lt puslapyje;
  • gaudamį į sąskaitą pinigų iš Tele2 abonento;
  • paprašykite, kad draugas nupirktų papildymo kortelę arba kvitą ir atsiųstų Jums jo saugos kodą, kurį suveskite taip pat, kaip ir būdamas Lietuvoje  (*110* saugos kodas # ir skamb. mygtukas).

Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje papildyti sąskaitą galima kai kuriuose mažmeninės prekybos pardavimo taškuose, kur matomas Pildyk prekės ženklas (pvz. prekybos tinklas PayPoint Didžiojoje Britanijoje).
 

Nepasipildo sąskaita

Nepasipildo sąskaita

Po papildymo, sąskaitoje pinigai aktyvuojasi per 10-15 min.

Jei sąskaitą pildote papildymo kortele ar kodu. Pasitikrinkite, ar teisingai pildote sąskaitą. Kad papildytumėte sąskaitą, telefono ekrane rinkite *110* saugos kodą # ir skambučio mygtuką. Informaciją apie papildymą matysite telefono ekrane. Ar sąskaita pasipildė, galima sužinoti patikrinus sąskaitos likutį: telefono ekrane surinkite  *245# ir spausti skambinimo mygtuką, kaina – 0,04 Eur. Informaciją apie sąskaitos likutį matysite telefono ekrane.

Jei nepasipildo pildant internetu. Jei pildėte sąskaitą per PILDYK svetainės puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, reiktų pirmiausia patikrinti, ar pinigai buvo išskaityti iš sąskaitos. Jei pinigai išskaityti, bet sąskaita nepasipildo per 20 minučių, kreipktės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą.

Jei pildysite tiesiog savo banko el. bankininkystės sistemoje, t. y. kopijuojant paskutinį papildymą internetu, sąskaita nepasipildys, nes tai yra neteisingas sąskaitos pildymo būdas. Jei taip nutiko, kriepkitės į klientų aptarnavimo centrą. Papildymą internetu visada turite pradėti PILDYK tinklapyje www.pildyk.lt.

Pinigų pervedimas į PILDYK sąskaitą

Mobilus Pildyk sąskaitos papildymas

PILDYK sąskaitą gali papildyti Tele2 abonentas SMS žinute. Papildymo suma įskaičiuojama į mėnesinę sąskaitą (prisideda prie minimalaus mėnesinio mokesčio).

Norint PILDYK sąskaitą papildyti:

  • vieną kartą, SMS žinutės lange rašykite XX 6YYYYYYY
  • periodiškai su nuolatine suma:
    • kiekvieną savaitę, rašykite XX 6YYYYYYY S
    • kiekvieną mėnesį, rašykite XX 6YYYYYYY M

Kur XX – suma, kuria norite pildyti, o 6YYYYYYY – PILDYK vartotojo telefono numeris be aštuoneto, S - kas savaitę, M - kas mėnesį. Ir siųskite numeriu 1559, kaina - 0,05 Eur/ SMS. Apie sėkmingą papildymą būsite informuoti SMS žinute.

Pildymo suma gali būti nuo 0,5 iki 10 Eur, kas pusę euro, pvz.: (rašote sumą, tada tarpas bei tel. nr. nuo šešeto)

  • 2 6YYYYYYY
  • 4,5 6YYYYYYY
  • 7,5 6YYYYYYY
  • 10 6YYYYYYY

Norint nutraukti nuolatinius papildymus, išsiųskite žinutę numeriu 1559 nurodydami ir PILDYK vartotojo telefono numerį: STOP 6YYYYYYY

Toks papildymas, kaip ir kiti pildymai, pratęsia PILDYK sąskaitos ir numerio galiojimo laiką.

Išsamiau apie mobilųjį papildymą skaitykite čia.

Premija

Kas yra premija ir kada ji baigiasi?

Vieno euro cento (1 ct) premija yra skiriama už dvi (2 min.) iki galo iškalbėtas skambučio minutes gautas iš kito mobilaus Lietuvos tinklo.

Premija kaupiama tik plano "Standartinis" vartotojams naudojantis paslauga Lietuvos Respublikos teritorijoje ir atsiliepiant į skambučius iš kitų Lietuvos mobiliojo ryšio tinklų.

Nekaupiama, jei yra užsakytas pigesnių tarifų planas ar paslauga Nemokamos SMS.

Kitos premijos teikimo sąlygos:

  • Kada pradedama kaupti premija? - Papildžius sąskaitą (tuo metu turi galioti "Standartinis"planas) ne mažesne nei 3 Eur suma (smulkesni papildymai nesumuojami).
  • Už kuriuos atsilieptus skambučius kaupiama premija? - Už atsilieptas ir pilnai prakalbėtas minutes iš kito Lietuvos (ne iš užsienio) mobiliojo (ne fiksuoto!) ryšio tinklo.
  • Kada premija nustoja kauptis? - Premija kaupiama 30 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo 3 Eur suma. Toliau premija nebekaupiama.  
  • Kada sukaupta premija gaunama? - Sukaupta premija pervedama į sąskaitą po to, kai sąskaita papildoma bet kokia suma (bet kuriuo būdu). Tačiau kaupti pradedama tik papildžius ne mažesne nei 3 Eur suma esant "Standartiniam" planui.

Sukauptos premijos dydį sužinosite:

  • prisijungę prie savitarnos svetainės "Mano PILDYK" (nemokamai);
  • telefone surinkę * 113 # ir paspaudę skambinimo mygtuką (nemokamai).

Prenumeratos atsisakymas

Kaip atsisakyti prenumeratos?

Paslaugos prenumeruojamos (sutinkama su siūlymu jas gauti) ir jų atsisakoma SMS žinutėmis arba naršant mobilųjį internetą.

Informacija apie prenumeruojamą paslaugą tiekėjo turi būti siunčiama SMS žinute kiekvieną kartą, kai išskaitoma tam tikra pinigų suma, t. y. kas savaitę, penkias dienas, mėnesį ir pan. Jeigu esate užsisakę ne vieną paslaugą, gausite tiek SMS žinučių, kiek turite prenumeruojamų paslaugų. Žinutėje pateikiama informacija apie:

  • turimą aktyvią paslaugą;
  • paslaugos kainą;
  • paslaugos teikėją (pvz., „Verozona“, SIR, „Vertex“ ir kt.);
  • būdą, kaip atsisakyti šios paslaugos. Dažniausiai nurodomas atsisakymo būdas – išsiųsti atsakomąją SMS žinutę su raktiniu žodžiu STOP.

Prenumerata – tai paslauga, kurią kartą užsakius, teikiama nuolat, tam tikru periodiškumu. Pavyzdžiui, kai kurie WAP puslapiai (žinių, horoskopų ir kt.) yra prieinami tik tada, kai sutinkama su puslapio prenumeratos sąlygomis (pvz., 2,03 Eur per savaitę). Būkite atidūs naršydami mobilųjį internetą, jame sutikdami su naudojimosi taisyklėmis ir užsisakydami, sutikdami gauti pramogines paslaugas SMS žinutėmis.
 
Adresu savitarna.vero.lt pateikta „Verozonos“ savitarnos svetainė, prie kurios prisijungę rasite informaciją apie tai, ar naudojatės šios įmonės teikiamomis paslaugomis ir kokiomis konkrečiai paslaugomis naudojatės. Ten galėsite jų ir atsisakyti.

Atkreipkite dėmesį į informacinių, pramoginių paslaugų užsakymo, atsisakymo bei naudojimo sąlygas. Jei kyla klausimų, kreipkitės į informacinių, pramoginių paslaugų teikėją, kuris nurodomas SMS žinutėje. 

Kraunamas