Norėdami toliau naršyti pildyk.lt, sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis .

Pagalba

Pasiklydai? Turi klausimų? Užduok klausimą arba rinkis iš populiariausių temų

Arba rinkis iš populiariausių temų

Skambučiai, SMS, MMS

Skambučių valdymas

Skambučių valdymas

Balso paštas

Balso pašto paslauga yra naudinga, jei Jūs dažnai negalite atsiliepti į skambučius arba esate nepasiekiamas, bet norite sužinoti kas ir kokiu klausimu Jums skambino tuo metu. Ši paslauga veikia panašiai kaip automatinis atsakiklis. Ji suteikia galimybę palikti Jums trumpą balso žinutę, kai neatsiliepiate arba esate nepasiekiamas. Didžiausias balso pašto privalumas tas, kad negalėdami atsiliepti į skambutį ar būdami ne ryšio zonoje galėsite išklausyti jums paliktą skambinusiojo trumpą balso pranešimą. Be to, galite įrašyti pradinę jus pristatančią žinutę.
Paskambinę 1522 galite vykdyti savo balso pašto komandas: išklausyti pranešimą, pasikeisti slaptažodį.
Didžiausias balso pašto privalumas tas, kad negalėdami atsiliepti į skambutį ar būdami ne ryšio zonoje galėsite išklausyti jums paliktą skambinusiojo trumpą balso pranešimą. Be to, galite įrašyti pradinę jus pristatančią žinutę.  

Kaina
Skambučių nukreipimas į balso pašto dėžutę nemokamas. Skambutis į jūsų balso paštą kainuoja tiek pat, kiek skambutis į TELE2 tinklą. Pranešimo išklausymo kaina - 0,04 Eur/ min

Kaip nukreipti skambučius į balso pašto dėžutę?

Nukreipti skambučius į balso pašto dėžutę arba atšaukti skambučių nukreipimą galima naudojantis daugelio telefonų meniu pagalba, o kai telefonas paprašys įvesti balso pašto dėžutės numerį, rinkite +37068400222

Jeigu telefone nėra skambučių nukreipimo funkcijos, tai galima atlikti telefono klavišais:

    • norėdami nukreipti, kai telefonas užimtas, rinkite: **67*+37068400222# skambučio mygtukas
    • norėdami nukreipti, kai telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, rinkite: **62*+37068400222# skambučio mygtukas
    • norėdami nukreipti, kai neatsiliepiate, rinkite: **61*+37068400222# skambutis
    • norėdami nukreipti visus skambučius rinkite: **21*+37068400222# skambučio mygtukas

Ar balso paštas veikia užsienyje?
Balso paštas veikia ir užsienyje. Būdami ne Lietuvoje, skambinkite telefonu +370 684 00 222.
Skambutis, informuojantis apie balso pašto pranešimo gavimą, bus apmokestintas kaip atsilieptas skambutis pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus.
Skambutis, kurį atliksite, norėdami išklausyti balso pašto pranešimą, bus apmokestintas kaip skambutis į Lietuvą pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus.

Balso pašto pranešimų išklausymas
Norėdami išklausyti balso pašto pranešimus, skambinkite telefonu 1522. Informaciją apie gautus balso pranešimus gausite SMS žinutėmis, be to būsite informuoti apie skambinusiuosius, kurie nepaliko balso pranešimo.

Atsisakyti šios paslaugos galite surinkę ##21# skambučio mygtukas.

Balso pašto užsakymas, atsisakymas Pildyk klientams

Balso pašto paslauga užsakoma paskambinus numeriu 1529, kaina – 0,04 Eur. Paslaugos įjungimas nemokamas.

Atsisakyti šios paslaugos galite surinkę ##21# skambučio mygtukas.

Daugiau apie balso paštą skaitykite PILDYK puslapyje.


Skambučių nukreipimas

Skambučių nukreipimas – tai paslauga, kuri leidžia nukreipti jūsų skambučius, kai negalite atsiliepti. Skambučius galima nukreipti į pasirinktą kitą telefono numerį arba į balso pašto dėžutę, jei ji įjungta.
Skambučių nukreipimo paslauga veikia nesudėtingu principu. Jums paskambinusio asmens į numerį, kuriame yra įjungta ši paslauga, skambutis bus nukreipiamas į kitą jūsų pasirinktą numerį. Skambučių nukreipimą galite pritikaiyti taip, kaip reikia jums (kai esate nepasiekiamas, kai kalbatės su kitu pašnekovu arba kai neatsiliepiate).
Nukreipti skambučius į kitą numerį ar atšaukti jų nukreipimą galima naudojantis daugelio telefonų meniu. Jeigu telefono meniu nėra skambučių nukreipimo funkcijos, tai galima atlikti telefono klavišais.

Norėdami nukreipti:

  • visus skambučius rinkite: **21*+370 kodas ir telefono numeris, į kurį norite nukreipti skambučius, # skambučio mygtukas
  • kai neatsiliepiate rinkite: **61*+370 kodas ir telefono numeris, į kurį norite nukreipti skambučius, # skambučio mygtukas
  • kai telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, rinkite: **62*+370 kodas ir telefono numeris, į kurį norite nukreipti skambučius, # skambučio mygtukas
  • kai telefonas užimtas, rinkite: **67*+370 kodas ir telefono numeris, į kurį norite nukreipti skambučius, # skambučio mygtukas

Skambučių nukreipimo įjungimo mokesčio nėra (tačiau apmokestinami nukreipti skambučiai, apie tai skaitykite žemiau).

Norėdami išjungti nukreipimą:

  • visų skambučių rinkite: ##21# skambučio mygtukas
  • kai neatsiliepiate, rinkite: ##61# skambučio mygtukas
  • kai telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, rinkite: ##62# skambučio mygtukas
  • kai telefonas užimtas, rinkite: ##67# skambučio mygtukas

Nukreiptų skambučių apmokestinimas

Į kitą telefono numerį nukreipti skambučiai apmokestinami pagal plano tarifus lyg patys skambintumėte į numerį, į kurį nukreipėte skambučius:

  • Tele2 klientui nukreipti skambučiai yra nemokami, jei turi nemokamų minučių.
  • PILDYK vartotojai už nukreiptą skambutį visais atvejais moka standartiniais tarifais.

Paskambinęs asmuo mokės kaip už įprastą skambutį.

Jei skambučiai nukreipiami iš telefono esančio užsienyje, apmokestinami pagal tarptinklinio ryšio ("roaming") tarifus.

 

Skambučių registras

Skambučių registro paslauga SMS žinute Jus informuoja apie negautus skambučius, kai telefonas buvo išjungtas ar dėl kitų priežasčių nebuvo ryšio su tinklu. Skambinantysis, kai Jūs esate nepasiekiamas girdi pranešimą, kad apie jo skambutį busite informuotas SMS žinute. Už pranešimą moka kaip už skambutį į Tele2 tinklą (pagal savo plano tarifus).

Atsiradus ryšiui telefone, apie kiekvieną negautą skambutį gaunama SMS žinutė, kurios siuntėjas yra skambinusio asmens tel. nr. Joje pateikiama informacija apie skambinusiojo numerį, datą ir laiką. Pvz.: Tai yra Skambučių Registro pranešimas. YYYY-MM-DD HH:MM val. Jums skambino +3706XXXXXXX.

Išvykus į užsienį, paslauga neteikiama.

Kaina. Skambučių registro įjungimo mokesčio nėra. Šiuo metu SMS žinutės, informuojančios apie praleistus skambučius, yra NEMOKAMOS. Vienoje SMS žinutėje pateikiama informacija apie vieną praleistą skambutį. Skambinantysis už išklausytą pranešimą, kad apie jo skambutį gavėjas bus informuotas SMS žinute, moka kaip už skambutį į Tele2 tinklą (pagal savo plano tarifus).

Skambučių registrą įjungsite išsiuntę SMS numeriu 1500 įrašę SR. Apie sėkmingą paslaugos suaktyvinimą būsite informuoti SMS žinute. Paslaugos užsakymas nemokamas.
Jei buvo įjungta balso pašto paslauga, įjungdami skambučių registro paslaugą automatiškai išjungsite ir balso paštą.

Jei norite išjungti skambučių registrą numeriu 1500 siųskite SMS įrašę STOP.

Jeigu neįsijungiate telefono, skambučių Registro žinutės apie praleistus skambučius laikomos 7 dienas.


Skambučio laukimas

Skambučio laukimo paslauga leidžia pokalbio metu gauti kitus skambučius, į juos atsiliepti, neprarandant ryšio su pirmuoju.

Įjungti arba išjungti skambučio laukimo paslaugą galima per telefono meniu.

Jeigu telefone nėra šios funkcijos, tai galima atlikti telefono klavišais:

  • norėdami įjungti paslaugą rinkite: *43#skambučio mygtukas
  • norėdami išjungti paslaugą rinkite: #43#skambučio mygtukas 

Skambučių laukimo paslauga yra nemokama.


 

 

SMS ir MMS žinutės

SMS ir MMS žinutės

SMS ataskaita

SMS ataskaita - tai pranešimo apie pristatytą SMS žinutę paslauga.

  • Privatiems klientams - paslauga nemokama iki atskiro pranešimo.
  • Pildyk vartotojams - 0,02 Eur (jeigu neturite užsisakę jokio SMS paketo). Užsienyje SMS žinutės ataskaitos kaina taip pat 0,02 Eur. Jeigu klientas turi planą, kuriame yra nemokamų SMS - gaunama ataskaita kainuoja 0,02 Eur, jeigu siunčiama SMS į TELE2 arba Telia tinklą, į Bitės tinklą - išskaičiuojama iš 100 SMS paros paketo. Viršijus 100 SMS į Bitės tinklą, SMS ataskaitos apmokestinamos po 0,02 Eur.

Norėdami pradėti naudotis pranešimo apie pristatytą SMS žinutę paslauga, pirmiausia turite ją įjungti savo telefono SMS nustatymuose. Tai galite padaryti vadovaudamiesi telefono nurodymais. 

Norėdami atsisakyti SMS ataskaitos (pranešimas apie pristatytą SMS žinutę), tiesiog išjunkite šią paslaugą savo mobiliajame telefone, vadovaujantis mobiliojo aparato vartotojo instrukcija. Pvz. Nokia: Messaging -> Reports Options -> Settings -> Receive report -> Yes/No.


Negaliu siųsti (arba gauti) SMS žinučių

1. Jei negalite išsiųsti SMS žinučių:

  • niekam:
  • patikrinkite ir iš naujo suaktyvinkite SMS centro numerį. SMS centro numeris yra +37068499199. Jei numeris nustatymuose neteisingas arba net jei jis ir yra teisingas, vis tiek ištrinkite jį ir įveskite iš naujo. Tada išjunkite ir įjunkite telefoną. Daugelyje telefonų SMS centro numeris yra Meniu -> SMS -> Nustatymai.
  • Perkraukite telefono aparatą (išjunkite ir vėl įjunkite telefono aparatą).
  • Esant galimybei – pamėginkite kortelę kitame telefono aparate.
  • tik vienam numeriui:
  • Patikrinkite ar teisingai įvestas adresato numeris?
  • Nesklandumas bus gavėjo pusėje arba būsite pasiekę SMS limitą į Bitės tinklą.
  • į užsienį ar būnant užsienyje
  • Gali būti, kad gavėjo operatorius nepriima (blokuoja) šių žinučių. Tele2 gali neturėti bendradarbiavimo sutarties su užsienio operatoriumi.
  • Patikrinkite ar  teisingai vedate adresato numerį? Formatas yra +37068400117, 0037068400117.
  • Patikrinkite ar  tel. yra įvestas teisingas sms centro numeris - +37068499199 (būtinai su šalies kodu +370). Patikrinkti SMS centro numerį Iphon'e galima surinkus kombinaciją: *#5005*7672# ir skambinimo mygtukas. Pakeisti SMS centro numerį galima, surinkus **5005*7672*+37068499199# ir skambinimo mygtukas.
  • Pamėginkite perkrauti (išjungti ir vėl įjungti telefono aparatą;
  • išbandykite kitą operatorių pasirenkant rankiniu būdu.
  • Esant galimybei – pamėginti kortelę kitame telefono aparate.

Adresato numerį visada rekomenduojame rinkti taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite išsiųsti SMS žinutės adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.

2. Jei negaunate SMS žinučių:

  • tik iš vieno siuntėjo:
  • Pamėginkite perkrauti (išjungti ir įjungti telefono aparatą; Blackberry telefonus išjungti ir išimti bateriją).
  • Patikrinkite ar siuntėjas nėra įtrauktas į blokuojamų numerių sąrašą.
  • Esant galimybei – pamėginkite kortelę kitame telefono aparate.
  • Po šių veiksmų atlikite skambutį, kad tinklas inicijuotų SMS žinučių laukiančių eilėje siuntimą (skambutis turi būti atsilieptas).
  •  Sutrikimas gali būti ir siuntėjo pusėje. Žinutės siuntėjas turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos liniją. Už SMS žinutės pristatymą atsakingas siuntėjo operatorius.  
  • iš visų siuntėjų.
  • Pamėginti perkrauti (išjungti ir įjungti telefono aparatą; Blackberry telefonus išjungti ir išimti bateriją).
  • Gal trūksta laisvos atminties telefone? Neturėdami laisvos vietos telefone, negalėsite nei siųsti, nei gauti SMS žinučių. Atlaisvinkite vietą ištrindami žinutes, muzikos, vaizdo įrašus, nuotraukas ir pan.
  • Esant galimybei – pamėginti SIM kitame telefono aparate.
  • Po šių veiksmų atlikti skambutį, kad tinklas inicijuotų SMS žinučių laukiančių eilėje siuntimą (skambutis turi būti atsilieptas).

Jeigu esate Pildyk klientas, patikrinkite ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas pinigų likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyti internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima skambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur.


 

MMS žinutės

MMS (angl. Multimedia Messaging Service) – tai daugiaformačių pranešimų paslauga. MMS žinute galite siųsti ilgus sveikinimų tekstus, paveikslėlius, nuotraukas, animaciją, įvairius garsus, muziką ar patinkančią melodiją. MMS žinutes galite siųsti ir elektroniniu paštu sau ar savo draugui. Atsižvelgiant į mobiliojo telefono modelį, MMS žinutėje telpa tūkstantis simbolių (siunčiant SMS žinutes, telpa tik 160 simbolių).

Kad galėtumėte gauti ir siųsti MMS žinutes, abu naudotojai turi turėti MMS funkciją palaikančius mobiliuosius telefonus ir juose išsaugotus mobiliojo interneto bei MMS nustatymus.

Kaina. MMS siuntimo kainą sudaro mokestis už MMS žinutę bei už persiųstus duomenis.

  • Abonentai MMS kainą gali rasti prie mokėjimo plano tarifų, kuriuos galite pasitikrinti savitarnoje mano.tele2.lt.
  • PILDYK vartotojams MMS žinutės siuntimas kainuoja – 0,08 Eur/ MMS.

Lietuvoje už gautą MMS žinutę mokėti nereikia. Tačiau būnant užsienyje MMS žinutės gavimas kainuoja, jos kaina priklauso nuo priimamo duomenų kiekio, kurie apmokestinami pagal tarptinklinio ryšio (ankl. roaming) tarifus.

Kur ir kam galite siųsti MMS?

  • MMS galite gauti iš visų Lietuvos operatorių klientų, išskyrus „Telia“. Jei siųsite Telia vartotojui, vietoj MMS žinutės jis gaus įprastą SMS žinutę. Ten bus parašyta, kad Jūs bandėte išsiųsti MMS žinutę, bet, deja, jos perduoti neįmanoma. Jūsų siųstą pranešimą jis galės pažiūrėti internete įvedęs savo telefono numerį ir MMS žinutės kodą, kuris bus nurodytas SMS žinutėje.
  • Į užsienį MMS žinučių siųsti negalite. Iš užsienio MMS gausite, jei užsienio operatorius suteikia tokią (MMS siuntimo į užsienį) galimybę.
  • Užsienyje norint išsiųsti MMS, nereikia jokių specialių nustatymų. Svarbu, kad šalis, kurią ketinate aplankyti tokią paslaugą teiktų.

Per kiek laiko gaunama MMS? - Tai trunka šiek tiek ilgiau nei siunčiant paprastą SMS žinutę.

Jei telefonas nepalaiko MMS funkcijos, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas MMS kodas. Jums siųstą MMS galėsite pažiūrėti internete adresu https://tele2.lt/mms įvedę savo telefono numerį ir MMS žinutės kodą.

MMS dydį pirmiausiai lemia mobiliojo telefono atminties dydis. Daugeliu telefonų galima siųsti ir priimti ne didesnius kaip 30 Kb dydžio MMS žinutes. Siūlome nesiųsti didesnių nei 30 Kb MMS žinučių, nes negalime garantuoti, kad didesni pranešimai pasieks gavėją.

Vaizdo skambutis

Vaizdo skambutis

Vaizdo skambučio metu galite matyti pašnekovą telefono ekrane. Vaizdo skambučio paslauga gali naudotis visi klientai:

  • kurių telefonai palaiko 3G (UMTS) technologiją ir turi integruotą kamerą;
  • vaizdo skambutį galite atlikti jei esate teritorijoje, kurioje veikia 3G ryšys;
  • šiuos reikalavimus turi atitikti ir telefonas, kuriam skambinate.

Vaizdo skambučiu galite skambinti į TELE2, Telia ir Bitė tinklus.  

Vaizdo skambučio kaina yra:

  • abonentams - tokia kaip nurodyta prie konkretaus mokėjimo plano. Jeigu ji nėra nurodyta, tokiu atveju vaizdo skambučio kaina ir apvalinimas yra toks pats kaip ir balso skambučio.
  • PILDYK vartotojams - kaip ir standartinė balso skambučio, taikoma ne akcijos metu priklausomai nuo pasirinkto plano.  

Vaizdo skambutį galite atlikti vadovaudamiesi telefono instrukcijomis.

Daugiau apie paslaugą skaitykite:

  • http://www.pildyk.lt/paslaugos/vaizdo-skambuciai

Skambučio blokavimas

Kaip blokuoti skambinančiojo numerį?

Tele2 (PILDYK) skambučių blokavimo paslaugos neteikia.

Tačiau, galima blokuoti numerį telefono pagalba, jei tokią funkciją telefonas turi. Pvz., dauguma Samsung telefonų su Android operacine sistema turi funkciją pavadinimu "Black list" (juodasis sąrašas), "Auto reject list" ar panašiai.

Įtraukus telefono numerį į šį sąrašą telefono aparate matysite praleistą skambutį, o skambinantis matys užimtumo signalą. Pašalinus numerį iš atmestinų numerių sąrašo skambučiai bus sėkmingi.

Kraunamas