Norėdami toliau naršyti pildyk.lt, sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis .

Pagalba

Pasiklydai? Turi klausimų? Užduok klausimą arba rinkis iš populiariausių temų

Arba rinkis iš populiariausių temų

Sutrikimai

Negaliu siųsti, gauti SMS

Negaliu siųsti (arba gauti) SMS žinučių

1. Jei negalite išsiųsti SMS žinučių:

  • niekam - patikrinkite ir iš naujo suaktyvinkite SMS centro numerį. SMS centro numeris yra +37068499199. Jei numeris nustatymuose neteisingas arba net jei jis ir yra teisingas, vis tiek ištrinkite jį ir įveskite iš naujo. Tada išjunkite ir įjunkite telefoną. Daugelyje telefonų SMS centro numeris yra Meniu -> SMS -> Nustatymai.
  • tik vienam numeriui. Nesklandumas bus gavėjo pusėje arba būsite pasiekę SMS limitą į Bitės tinklą.
  • į užsienį ar būnant užsienyje. Gali būti, kad gavėjo operatorius nepriima (blokuoja) šių žinučių. Tele2 gali neturėti bendradarbiavimo sutarties su užsienio operatoriumi.

Adresato numerį visada rekomenduojame rinkti taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite išsiųsti SMS žinutės adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.

2. Jei negaunate SMS žinučių:

  • tik iš vieno siuntėjo. Sutrikimas tikėtina bus siuntėjo pusėje. Žinutės siuntėjas turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos liniją. Už SMS žinutės pristatymą atsakingas siuntėjo operatorius.  
  • iš visų siuntėjų.
    • Gal trūksta laisvos atminties telefone? Neturėdami laisvos vietos telefone, negalėsite nei siųsti, nei gauti SMS žinučių. Atlaisvinkite vietą ištrindami žinutes, muzikos, vaizdo įrašus, nuotraukas ir pan.
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite telefoną, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal, įjunkite telefoną.
    • Galbūt esate vietoje (pvz., rūsyje), kur nėra ryšio arba jis yra per silpnas. Patikrinę ir įsitikinę, kad ryšys yra geras, bandykite jungtis dar kartą.

 

Ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas pinigų likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyti internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima skambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur.

 

Negaliu siųsti, gauti MMS

Negaliu siųsti, gauti MMS

Jei ankščiau MMS bei interneto paslauga nesinaudojote, atsisiųskite ir išsaugokite MMS bei interneto nustatymus.

Jei ankščiau sėkmingai siųsdavote, gaudavote MMS žinutes:

  • patikinkite siunčiamo failo dydį, gal jis per didelis, pabandykite siųsti mažesnį;
  • mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite telefoną, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal, įjunkite telefoną;
  • nors ir turite, peraktyvuokite MMS ir mobiliojo interneto nustatymus, prieš tai vadovaudamiesi telefono instrukcija ištrinkite visas esamas interneto sąrankas (dažniausia jas galima rasti Meniu -> Nustatymai -> Interneto nustatymai / aprašai).

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

 

MMS - daugiaformačiai pranešimai

 

MMS (angl. Multimedia Messaging Service) – tai daugiaformačių pranešimų paslauga. MMS žinute galite siųsti ilgus sveikinimų tekstus, paveikslėlius, nuotraukas, animaciją, įvairius garsus, muziką ar patinkančią melodiją. MMS žinutes galite siųsti ir elektroniniu paštu sau ar savo draugui. Atsižvelgiant į mobiliojo telefono modelį, MMS žinutėje telpa tūkstantis simbolių (siunčiant SMS žinutes, telpa tik 160 simbolių).

Kad galėtumėte gauti ir siųsti MMS žinutes, abu naudotojai turi turėti MMS funkciją palaikančius mobiliuosius telefonus ir juose išsaugotus mobiliojo interneto bei MMS nustatymus.

Kaina. MMS siuntimo kainą sudaro mokestis už MMS žinutę bei už persiųstus duomenis.

  • Abonentai MMS kainą gali rasti prie mokėjimo plano tarifų, kuriuos galite pasitikrinti savitarnoje mano.tele2.lt.
  • PILDYK vartotojams MMS žinutės siuntimas kainuoja – 0,08 Eur/ MMS.

Lietuvoje už gautą MMS žinutę mokėti nereikia. Tačiau būnant užsienyje MMS žinutės gavimas kainuoja, jos kaina priklauso nuo priimamo duomenų kiekio, kurie apmokestinami pagal tarptinklinio ryšio (ankl. roaming) tarifus.

Kur ir kam galite siųsti MMS?

  • MMS galite gauti iš visų Lietuvos operatorių klientų, išskyrus „Telia“. Jei siųsite Telia vartotojui, vietoj MMS žinutės jis gaus įprastą SMS žinutę. Ten bus parašyta, kad Jūs bandėte išsiųsti MMS žinutę, bet, deja, jos perduoti neįmanoma. Jūsų siųstą pranešimą jis galės pažiūrėti internete įvedęs savo telefono numerį ir MMS žinutės kodą, kuris bus nurodytas SMS žinutėje.
  • Į užsienį MMS žinučių siųsti negalite. Iš užsienio MMS gausite jei, užsienio operatorius suteikia tokią (MMS siuntimo į užsienį) galimybę.
  • Užsienyje norint išsiųsti MMS, nereikia jokių specialių nustatymų. Svarbu, kad šalis, kurią ketinate aplankyti tokią paslaugą teiktų.

Per kiek laiko gaunama MMS? - Tai trunka šiek tiek ilgiau nei siunčiant paprastą SMS žinutę.

Jei telefonas nepalaiko MMS funkcijos, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodytas MMS kodas. Jums siųstą MMS galėsite pažiūrėti internete adresu www.tele2.lt/mms įvedę savo telefono numerį ir MMS žinutės kodą.

MMS dydį pirmiausiai lemia mobiliojo telefono atminties dydis. Daugeliu telefonų galima siųsti ir priimti ne didesnius kaip 30 Kb dydžio MMS žinutes. Siūlome nesiųsti didesnių nei 30 Kb MMS žinučių, nes negalime garantuoti, kad didesni pranešimai pasieks gavėją.

Negaliu skambinti, gauti skambučių

Negaliu skambinti, gauti skambučių

Negalite paskambinti visiems ar tik vienam numeriui? Jei negalite paskambinti:

  • niekam (taip pat, jei negaunate jokių skambučių)
    • Patikrinkite, ar teisingai renkate adresato numerį. Numerį rinkite taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite prisiskambinti adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.
    • Kartais dėl stipriai padidėjusio skambučių srauto būna sunku paskambinti – girdimi trys trumpi signalai ir skambutis nutrūksta. Reiktų pabandyti skambinti vėliau. Tokių atvejų pasitaiko, tačiau retai – t.y. per didžiąsias šventes ar renginius tam tikroje vietovėje. .
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga gali „užstrigti“. Todėl išjunkite telefoną, išimkite SIM kortelę, įdėkite atgal ir įjunkite telefoną.
    • Jei įdėjus SIM kortelę į kitą telefono aparatą viskas veikia, tai reiškia, kad telefonas yra sugedęs. Atneškite sugedusį telefoną  į garantinio aptarnavimo centrą arba artimiausią TELE2 atstovybę.
  • tik vienam adresatui
    • Jei skambinant girdimas pranešimas „Abonentas nepasiekiamas“, telefonas bus išjungtas arba dėl kitų priežasčių nepasiekiamas.
    • Jei negirdite jokio pranešimo - perkraukite telefoną.

Jei negaunate skambučio iš vieno adresato, skambinantysis turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos centrą. Tam tikri techninio ar kitokio pobūdžio trukdžiai yra skambutį inicijuojančioje pusėje

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

 

Ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas sąskaitos likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyti internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima skambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur.

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur.

Nėra, dingo ryšys

Nėra, dingo ryšys

Visų pirma pabandykite telefoną perkrauti: išjungti, išimti SIM kortelę, ją įdėti ir įjungti. Ne retai išmaniųjų telefonų operacinės sistemos "pakimba".

Jei ryšys neatsirado, kreipkitės pagalbos per savitarnos svetainę arba telefonu į klientų aptarnavimo centrą.

Nelaimės atveju skambinkite skubios pagalbos bendruoju numeriu 112, skambučiai šiuo numeriu veikia be SIM kortelės bei nepriklausomai nuo ryšio buvimo ar jo kokybės.

Neužsisako planas

Nepavyksta užsakyti plano

Kartais plano aktyvavimas gali užtrukti iki valandos, tad palaukite ir bandykite vėliau tikrinti plano užsakymo statusą SMS žinute (išsiuntę SMS su raktiniu žodžiu STATUS numeriu 1556) arba savitarmos svetainėje mano.pildyk.lt.

Gali būti, kad planą jau užsakėte, tik negavote informuojamosios SMS žinutės.

Bandote užsakyti kitą planą nepraėjus parai laiko nuo pirmojo užsakymo. Atminkite, kad bet kurį planą galite užsisakyti tik vieną kartą per parą. Užsisakę planą (pvz., SM) tuo pat metu negalite turėti užsisakę kito plano, pvz., SKAMBUČIO. Tačiau kartu su planais galima užsakyti ir naudotis šiomis paslaugomis: Draugai, Naršyk.

Gal neteisingai įvedėte raktažodį?

 

Jei planą užsakėte, tačiau negalite siųsti SMS žinučių, gal turite užsakę SMS ataskaitą?

Jei aukščiau esantys patarimai nepadėjo, kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo centrą.

Kodėl nepasipildo sąskaita?

Nepasipildo sąskaita

Po papildymo, sąskaitoje pinigai aktyvuojasi per 10-15 min.

Jei sąskaitą pildote papildymo kortele ar kodu. Pasitikrinkite, ar teisingai pildote sąskaitą. Kad papildytumėte sąskaitą, telefono ekrane rinkite *110* saugos kodą # ir skambučio mygtuką. Informaciją apie papildymą matysite telefono ekrane. Ar sąskaita pasipildė, galima sužinoti patikrinus sąskaitos likutį: telefono ekrane surinkite  *245# ir spausti skambinimo mygtuką, kaina – 0,04 Eur. Informaciją apie sąskaitos likutį matysite telefono ekrane.

Jei nepasipildo pildant internetu. Jei pildėte sąskaitą per PILDYK svetainės puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, reiktų pirmiausia patikrinti, ar pinigai buvo išskaityti iš sąskaitos. Jei pinigai išskaityti, bet sąskaita nepasipildo per 20 minučių, kreipktės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą.

Jei pildysite tiesiog savo banko el. bankininkystės sistemoje, t. y. kopijuojant paskutinį papildymą internetu, sąskaita nepasipildys, nes tai yra neteisingas sąskaitos pildymo būdas. Jei taip nutiko, kriepkitės į klientų aptarnavimo centrą. Papildymą internetu visada turite pradėti PILDYK tinklapyje www.pildyk.lt.

Neveikia SIM kortelė

Pakeitus SIM ar perkėlus numerį neveikia kortelė

Pakeista ar nauja SIM kortelė suaktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė pajungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:

  1. įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senojo operatoriaus SIM kortelę ir įdėkite naują Tele2 SIM kortelę;
  2. paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  3. palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo;

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė veikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba į Tele2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais nurodytais pristatytame siuntinyje.

 

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

 

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė PILDYK SIM kortelę, nedelsdami atvykite į artimiausią Tele2 saloną, kuriame galėsite užsisakyti naują kortelę tuo pačiu numeriu, nauja kortelė bus išduota iš karto.

Kaina. Naujos SIM kortelės (tuo pačiu numeriu) išdavimas kainuoja 1 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, taip pat kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savim turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.

 

Kaip tapti PILDYK vartotoju ir aktyvuoti kortelę?

Įsigykite PILDYK pakuotę arba perkelkite numerį į PILDYK.

PILDYK pakuotę (ir papildymo korteles) galima įsigyti visose prekybos vietose, pažymėtose PILDYK ženklu: kioskuose, prekybos centruose, degalinėse, Tele2 salonuose bei kitose prekybos vietose.

Naujos (arba pakeistos) PILDYK kortelės suaktyvinimas:

  • Naudodamiesi savo mobiliojo telefono instrukcija, įdėkite SIM kortelę į veikiantį mobilųjį telefoną ir įjunkite.
  • Įveskite PIN kodą, užrašytą ant SIM kortelės, ir spauskite OK.
  • Palaukite, kol telefonas prisiregistruos prie Tele2 tinklo (ekrane pasirodys užrašas PILDYK).
  • Nauja SIM kortelė bus suaktyvinta (pilnai veiks) tik po pirmojo mokamo skambučio (galite skambinti draugams arba numeriu 1520 (kaina 0,03 Eur).

Neaktyvuotos PILDYK SIM kortelės galiojimo laikas nurodomas ant PILDYK SIM kortelės plastikinės dalies.

Jei planuojate naują PILDYK kortele naudoti užsienyje, prieš išvykdami suaktyvinkite ją dar būdami Lietuvoje.

Tarptinklinio ryšio paslauga veikia visose Europos ir daugelyje pasaulio šalių. Ar tam tikroje valstybėje veikia ši paslauga, gali sužinoti pažiūrėjęs PILDYK puslapį.

Jei nepavyksta naudotis tarptinklinio ryšio paslauga, pirmiausia įsitikinkite, ar esate prisijungęs prie to operatoriaus, su kuriuo yra pasirašyta bendradarbiavimo sutartis. Jei nesi prisijungęs, telefono meniu pagalba susirask tinklo paiešką ir pasirink reikiamą operatorių.

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė PILDYK SIM kortelę, nedelsdami atvykite į artimiausią Tele2 saloną, kuriame galėsite užsisakyti naują kortelę tuo pačiu numeriu, nauja kortelė bus išduota iš karto.

Kaina. Naujos SIM kortelės (tuo pačiu numeriu) išdavimas kainuoja 1 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, taip pat kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savim turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.

Neveikia internetas

Neveikia internetas

Jei telefone nustojo veikti internetas, patikrinkite ar atlikite šiuos veiksmus:

  1. Mobiliųjų telefonų programinė įranga kartais „užstringa“. Išjunkite ir vėl įjunkite telefoną.
  2. Peraktyvuokite mobiliojo interneto nustatymus. Išsaugoję nustatymus, išjunkite telefoną ir vėl įjunkite, truputį palaukite ir pabandykite dar kartą jungtis prie interneto. 

 

Neveikia internetas, prašo ištrinti "proxy" numerį

Jei bandant naudotis internetu telefone gaunate pranešimą apie "proxy" numerio ištrynimą, tai galite padaryti keliais būdais:

  • ištrinkite visus interneto nustatymus ir atsisiųskite juos iš naujo (SMS žinutėje rašykite INTERNETAS ir siųskite tel. 1504);
  • arba susiraskite interneto nustatymus savo telefone ištrinkite proxy numerį, pvz., telefonuose (ar planšetiniuose kompiuteriuose) su Android operacine sistema: Meniu --> Nustatymai --> Daugiau/More (arba Bevieliai ryšiai) -->  Mobilūs tinklai --> Kreipties taškai (Access Point Name). Pasirenkame interneto aprašą, jame randame eilutę pavadinimu „Proxy“ ištriname joje visą informaciją, spaudžiame meniu mygtuką, pasirenkame funkciją „išsaugoti“.

Apie populiariausių OS (Android, Iphone ir Windows mobile) rankinius nustatymus skaitykite čia.

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

Negaliu gauti interneto nustatymų

Nepavyko parsisiųsti interneto nustatymų

Jei nepavyksta parsisiųsti ar išsaugoti nustatymų, visų pirma mobiliojo interneto nustatymuose telefone ištrinkite visus esamus nustatymus. Tada bandykite dar kartą parsisiųsti naujus nustatymus. Siųskite SMS žinutę su tekstu INTERNETAS numeriu 1504. Nustatymai bus atsiųsti SMS žinute. Išsaugokite juos vadovaudamasis telefono meniu, o paskui išjunkite ir vėl įjunkite telefoną.

Jei pradėjote naudoti naują ar tiesiog pasikeitėte telefono aparatą, paskambinkite bet kokiu numeriu, tada palaukite apie valandą ir tada bandykite parsisiųsti nustatymus, kaip buvo aprašyta ankščiau.
Jei vis tiek nepavyks to padaryti, rekomenduojame susivesti nustatymus rankiniu būdu, vadovaujantis telefono meniu.

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

 

Interneto ir MMS nustatymai

  • Telefone - kad galėtumėte gauti ir siųsti MMS žinutes bei naudotis mobiliuoju internetu reikalingi mobiliojo interneto bei MMS nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę SMS žinutę nemokamu numeriu 1504 ir įrašę INTERNETAS. Kai gausite nustatymus juos turite išsaugoti savo telefone.
  • Kai kuriems išmaniesiems telefonams nėra automatinių nustatymų t.y. SMS žinute jų negausite. Tokiu atveju, Jums reikės patiems susivesti nustatymus (pateikti lentelėje) rankniu būdu (žiūrėti lentelėje bei pateiktose instrukcijose).
  • Kompiuteryje su interneto kortele - APN nustatymus žiūrėkite šio teksto apačioje. 
 

Rankiniai nustatymai

Paprastiems

telefonams

 Išmaniesiems telefonams

  • Android
  • Windows Mobile
  • Apple iPhone

MMS

Parametrų pavadinimas (Profile name)

TELE2 internetas

TELE2 internetas

TELE2 MMS

IP adresas (MMS WapGW IP)

   

193.12.40.29

Atpažinimo būdas (Authentication)

Paprastas (Normal)

   

Įjungimo į tinklą būdas

Automatinis

   

Ryšio tipas (Connection-type)

Pastovus (Permanent)

 

Pastovus (Permanent)

Duomenų nešmena (Data bearer)

gprs

   

Prievadas (Port)

   

9201 arba 8080

Kreipties (prieigos) taškas (APN) *

  • jei turite PILDYK arba abonentinę kortelę - internet.tele2.lt
  • nauodjate interneto kortelę:
    • su sutartimi - mobileinternet.tele2.lt
    • išankstinio mokėjimo - data.tele2.lt

Vartotojo vardas (Login)

wap

wap (tik Apple Iphone)

 

Slaptažodis (Password)

wap

wap (tik Apple Iphone)

 
 
Jei nežinote kaip ir kur telefone rasti nustatymus, vadovaukitės pateiktomis instrukcijomis:

Trumpai Android kelias iki APN nustatymų:

  • Settings/Nustatymai ->
  • Network connections/Tinklo ryšiai ->
  • More networks/Daugiau tinklų ->
  • Mobile networks/Mobilieji tinklai ->
  • Access Point names/Prieigos taškų pavadinimai
______________________________________________
* Kreipties taškas (angl. APN - Access point name) – tai adresas, per kurį pasiekiamas mobilusis internetas arba kitaip - tam tikras nustatymas reikalingas prisijungimui prie interneto atlikti. Šis nustatymas yra pats svarbiausias norint naudotis internetu savo mobiliajame įrenginyje.
Jeigu modeme yra nurodytas kitas APN, sukurkite naują profilį. Prie APN pasirinkite Static ir įrašykite atitinkamą APN. Access number - *99#, User name – wap, Password – wap.
 
Jeigu naudosite mobilųjį telefoną kaip modemą, naudodamiesi telefono instrukcija, sujunkite jį su kompiuteriu arba vadovaukitės šiomis instrukcijomis skirtomis skirtingoms operacinėms sistemoms: Windows 2000, XPWindows XP, Windows Vista ir Windows 7.

 

Kraunamas